مرجع معرفی شهرستان  توریستی چالوس

مرجع معرفی شهرستان توریستی چالوس

معرفی جاذبه های دیدنی تاریخی شهر های چالوس ، نوشهر ، کلاردشت ، کجور ، مرزن آباد ، نمک آبرود ، کلارآباد ، متل قو ، رامسر
مرجع معرفی شهرستان  توریستی چالوس

مرجع معرفی شهرستان توریستی چالوس

معرفی جاذبه های دیدنی تاریخی شهر های چالوس ، نوشهر ، کلاردشت ، کجور ، مرزن آباد ، نمک آبرود ، کلارآباد ، متل قو ، رامسر

دانلود آهنگ بیقرار از سالار عقیلی


دانلود آهنگ بیقرار از سالار عقیلی از موزیک دونی

Salar Aghili Bi Gharar Music Download

پخش آنلاین آهنگ

پخش آنلاین دمو آهنگ

 

 

تبلج

متن آهنگ بیقرار از سالار عقیلی

من بیقرارت هستمو

 بیقرار رفتنی

 اصلا نه در فکر خودت هستی نه در فکر منی

یه لحظه پیش من بمان 

تنها به ماندن فک کن 

یک شب به رویایه منو تنهاییه من فکر کن

وقتی که شبها سایه ت همراهه با من میشود 

دنباله تو خانه به خانه شهر روشن میشود

با تو ستاره به ستاره

 شب چراغان میشود 

یه شهر در می خانه چشمه تو مهمان میشود


دریا شدی از من گذشتی و گرفتارت شدم 

حال مرا دیدیو خندیدیو بیمارت شدم

رفتی که دنباله خودت

 اشکه مرا جاری کنی

 حالا فقط باید خودت از من پرستاری کنی

وقتیکه شب ها سایه ات همراه با من میشود

 دنبال تو خانه به خانه

 شهر روشن میشود

با تو ستاره به ستاره شب چراغان میشود 

یک شهر در میخانه چشم تو مهمان میشود



لیست آهنگ های سالار عقیلی

دانلود آهنگ بغض پنهان با کیفیت اصلی
دانلود آهنگ مادر با کیفیت اصلی
دانلود آهنگ دلبسته شدم با کیفیت اصلی
دانلود آهنگ عشق بازیچه تماشا با کیفیت اصلی
دانلود آهنگ میترسم با کیفیت اصلی
دانلود آهنگ بیقرار با کیفیت اصلی
دانلود آهنگ نگاه با کیفیت اصلی
دانلود آهنگ تنها می مانم با کیفیت اصلی
دانلود آهنگ پریدخت با کیفیت اصلی
دانلود آهنگ سفیر عشق با کیفیت اصلی
دانلود آهنگ ریشه در خاک با کیفیت اصلی
دانلود آهنگ بی تو با کیفیت اصلی
دانلود آهنگ نگار با کیفیت اصلی
دانلود آهنگ اینکه دلتنگ توام با کیفیت اصلی
دانلود آهنگ نگار بی وفا با کیفیت اصلی 

 

لیست آهنگ های سالار عقیلی

دانلود آهنگ بغض پنهان با کیفیت اصلی
دانلود آهنگ مادر با کیفیت اصلی
دانلود آهنگ دلبسته شدم با کیفیت اصلی
دانلود آهنگ عشق بازیچه تماشا با کیفیت اصلی
دانلود آهنگ میترسم با کیفیت اصلی
دانلود آهنگ بیقرار با کیفیت اصلی
دانلود آهنگ نگاه با کیفیت اصلی
دانلود آهنگ تنها می مانم با کیفیت اصلی
دانلود آهنگ پریدخت با کیفیت اصلی
دانلود آهنگ سفیر عشق با کیفیت اصلی
دانلود آهنگ ریشه در خاک با کیفیت اصلی
دانلود آهنگ بی تو با کیفیت اصلی
دانلود آهنگ نگار با کیفیت اصلی
دانلود آهنگ اینکه دلتنگ توام با کیفیت اصلی
دانلود آهنگ نگار بی وفا با کیفیت اصلی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد