مرجع معرفی شهرستان  توریستی چالوس

مرجع معرفی شهرستان توریستی چالوس

معرفی جاذبه های دیدنی تاریخی شهر های چالوس ، نوشهر ، کلاردشت ، کجور ، مرزن آباد ، نمک آبرود ، کلارآباد ، متل قو ، رامسر
مرجع معرفی شهرستان  توریستی چالوس

مرجع معرفی شهرستان توریستی چالوس

معرفی جاذبه های دیدنی تاریخی شهر های چالوس ، نوشهر ، کلاردشت ، کجور ، مرزن آباد ، نمک آبرود ، کلارآباد ، متل قو ، رامسر

کمتریل چیست؟ دستکاری آب و هوای جهان

 این مطلب میخواهیم راجع به کمتریل (Chemtrails) و پخش گازهای سمی توضیحاتی را به شما ارائه دهیم!

کمتریل (Chemtrails) چیست؟

Chemtrails یک اصطلاح جدید از دو کلمه کیمیکال + تریل هست، به معنی مسیر شیمیایی! Chemtrails یعنی مسیر گازهای سمی شیمیایی. contrails با Chemtrails متفاوت است. اینها ائروسلهای مهندسی شده توسط  ژئوساختار هستند که حاوی مواد شیمیایی سمی هستند.

رگه‌های سفید غالبا در آسمان در حالیکه هواپیماها به این سو و آن سو پرواز می‌کنند، متقاطع می‌شوند. Chemtrails در اواخر دهه 1990 در آمریکای شمالی ظاهر شد. و اکنون می‌توانید آنهارا در سرار جهان مشاهده کنید. کمتریل گازهای سمی هستند که با هواپیما در آسمان پخش میکنند

کمتریل‌ها حاوی ترکیبی بد از انگل‌ها، عوامل بیماری‌زا، فلزات سنگین سمی از جمله باریم و آلومینیوم و بدترین ذرات با فناوری نانو مهندسی شده‌ای هستند که در آزمایشگاه طراحی شده‌اند تا خود را در داخل بدن ما به‌صورت نانوماشین‌هایی جمع کنند که ریزتراشه می‌نامند و ما را از درون بیمار میکنند، مگر اینکه برای حذف ذرات پاکسازی کنیم تا از تجمع آنها در بدنمان جلوگیری کنیم.

هدف از انتشار گاز کمتریل

هدف از انتشار گاز کمتریل و سایر گازها برای گرفتار کردن مردم دنیا با انواع بیماری‌های سرطانی و کم کردن سطح IQ و نیاز همیشگی مردم به دارو هست، جدیدا برای ایجاد مشکلات تنفسی و شبیه سازی علائم کرونا هم از کمتریل استفاده میکنند

مردمی که بیمار، گرفتار دوا و درمان، نیازمند به انواع انسولین، اسپری آسم، اکسیژن و شیمی درمانی باشند، هیچوقت فرصت فکر کردن و متحد شدن علیه قدرت‌های شیطانی را نخواهند داشت!

آیا میدانسیتد که هواپیماها هر روز چندین تن فلزات سنگین را در آسمان می‌پاشند؟! اگر میخواهیم زمین خود را نجات دهیم باید سم‌پاشی را متوقف کنیم!

در ادامه مطلب، شما خواهید آموخت که کمتریل یا به انگلیسی Chemtrails چیست و چرا آنها تهدیدی برای سلامتی ما هستند و چه کسانی پشت آنهاست و دستور کار پنهان آنها چیست، ودر آخر خواهید فهمید که چگونه می‌توانیم از آن در امان بمانیم.

مسیر های موجود در آسمان چیست؟

مسیر های موجود در آسمان چیست؟

اگر به آسمان نگاه کنید، ممکن است مسیرهایی را ببینید که هواپیماها پست سر گذاشته‌اند، ما آنها را مسیرهای تراکم یا کنترلیز می‌نامیم.

موتورهای جت در هوای سرد هوای گرم و مرطوب را بیرون می‌زنند، این فرآیند باعث تراکم و به یخ متبلور می‌شود. بلورهای یخ ابرهایی هستند که در پشت موتور تشکیل می‌شوند.

معمولا ابرها ظرف چند ثانیه از بین می‌روند اما اخیرا این مسیرها بسیار طولانی تر از قبل در آسمان شروع به حرکت کرده‌اند. آنها می‌توانند ساعت‌ها در آسمان بمانند و مه ایجاد کنند که جلوی خورشید را می‌گیرد.

توربوجت‌ها و توربوفن‌های دور کم تنها موتورهایی هستند که می‌توانند خطوط ضد خط تولید کنند. اما امروزه اکثر جت‌های تجاری یا هواپیماهای نظامی دیگر از آنها استفاده نمی‌کنند.

در عوض آنها را توربوفن‌های با دور بالا و کارآمدتر جایگزین کردند. توربوفن‌های با دور بالا تقریبا قادر به تولید مسیرهای تراکم نیستند! بنابراین اگر آنها نمی‌توانند ان خطوط را ایجاد کنند، چرا اینقدر خطوط در آسمان میبینیم؟! این مسیر ها ضد خط نیستند بلکه مولد شیمی درمانی هستند!

Chemtrails هیچ ربطی به فرآیند احتراق موتور جت ندارد. نمونه‌های آب مناطق تحت تاثیر Chemtrails حاوی سطوح هشدار دهنده فلزات سنگن است. فلزات خطرناکی نظیر آلومینیوم، استرانسیوم، باریم و توریم

مرگ پرندگان

آیا متوجه شده‌اید چقدر پرنده می‌میرد؟! چقدر در ایران خودمان پرنده مرد؟ چرا کسی به شما نگفته دلیل این همه مرگ پرندگان از این گازهای سمی هست؟ آیا می‌دانید خیلی از پرندگان از عصبانیت سرشان را داخل آب می‌کردند تا بمیرند؟!

نمونه‌ای از خبر مرگ پرندگان، حیوانات، آسیب به محیط زیست که بیخیال از آن عبور می‌کنید!

نمونه‌هایی از خبر مرگ پرندگان

کافیه یک نگاه به خبرها بیاندازید، بیش از بیست سال هست این خبرها تکرار می‌شوند ولی مطالبه‌گری نیست! حالا میفهمید این همه سرطان معده، روده، سینه، حلق، گلو، ریه و سکته‌ها از کجا میان؟

عوارض جانبی مخرب کمتریل

کمتریل یک حکم مرگ برای محیط زیست است. آنها مردم، رودخانه‌ها، دریاچه‌ها، دریاها، زمین‌ها، گیاهان و جنگل‌ها را آلوده می‌کنند، این مواد شیمیایی بارندگی را کاهش می‌دهد، گرما را به دام می‌اندازند و رطوبت را افزایش می‌دهند

افرادی که تحت حملات کمتریل هستند بیماری تنفسی و آنفولانزا، گیجی روانی و افسردگی را گزارش می‌دهند. همچنین باریم ماهیچه‌ها از جمله ماهیچه‌های قلب و سیستم ایمنی را تضعیف می‌کنند (کرونا؟!)

توریم عامل شناخته شده سرطان و سرطان خون است. آلومینیوم می‌تواند باعث بیماری آلزایمر و آسیب به سیستم ایمنی بدن شود و با یک سرما خوردگی ساده فکر کنید کرونا کرفتید! چون سیستم ایمنی‌ات ضعیف هست کارتون به بیمارستان کشیده میشه

با داروهایی که خودشان گفتند آزمایشی بوده و باعث مرگ خیلی‌ها بوده، آمار مرگ کرونا را بالا نگه داشتند! متوجه میشید چه راحت هم ازتون پول در میارن برای درمان بیماری که خودشون باعثـش هستند و هم ملت را به جان هم انداختند که چرا یکسری واکسن نمیزنند؟! واقعا نباید تاسف بخورید؟! دلایلی که چرا واکسن نمی‌زنیم

نانوذرات حاصل از Chemtrails عامل اصلی بیماری مورژنز هستند. Morgellons شامل فیبرهای رنگی است که در داخل بدن رشد می‌کنند. این یک سیستم سلاح های بیولوژیکی و جوی دولتی بسیار پیشرفته است که علیه عموم مردم استفاده می شود هیچ کس را نمی توان از مسمومیت کمتریل و عفونت هاش حذف کرد.

چه کسی کمتریل را در آسمان پخش می‌کند؟

چه کسی کمتریل را در آسمان پخش می‌کند؟

آژانس‌های دولتی به طور کامل وجود Chemtrails را رد می‌کنند. اگر کمتریل را در گوگل سرچ کنید، سایت‌های زیادی را پیدا خواهید کرد که به شما می‌گویند چیزی غیر از مانع نیستند!

اما در یک مقاله، ایالات متحده به وجود کمتریل اعتراف می‌کند! برای دیدن مقاله اینجا کلیک کنید و برای دیدن مقاله چندین اختراع مربوط به کمتریل ومهندسی زمین اینجا کلیک کنید!

البته دولت ها همیشه توسط رسانه‌های فاسد وجود کمتریل و گازهای سمی را رد می‌کنند، البته که رد می‌کنند! چطوری بیان بگویند بله قاتل شما ما هستیم! با منطق جور در نمیاد! حالا تاسف من از عده‌ای هست که میگن ببینید فلان رسانه هم گفته دروغه! بله دیگه عده‌ای مشکلشون همین هست! تنها به گوگل بسنده می‌کنند، تمام دانش و آگاهی آنها همین قدر هست!

حکومت آمریکا حتی مقاله دانشمندان معروف که علیه کمتریل بود را پاک کردند! نیروهای اطلاعاتی دولت‌ها و رسانه‌های فاسد برای کنار گذاشتن اخبار کمتریل Chemtrails باهم متحد هستند. کسانی که می‌خواهند درباره کمتریل و حقه گرمایش زمین صحبت کنند، خفه و سانسور می‌شوند!

آنها مقاله j. Marvin Herndon در International Journal of Environmental research را پس گرفتند. او در مورد کمتریل و گازهای سمی تحقیق کرد و نتیجه گرفت که آنها حاوی “خاکستر بادی ذغال سنک” هستند. برای دیدن مقاله ایشان کلیک کنید

ایلومیناتی

آیا دولت‌ها با ما این کار را می‌کنند؟!

لابد میخواهید بپرسید پس چرا دولت با شهروندان خود این کار را می‌کند!؟ با تخریب محیط زیست از چه راهی سود خواهند برد؟ برای درک کامل این موضوع، باید مسیر پول را دنبال کند. چه کسانی سود می‌برند از مریض شدن شما؟ در این ایام کرونا چه شرکت‌هایی پول هاشون چند برابر شد؟

 این دولت نیست که جهان را کنترل می‌کند، بلکه گروهی از افراد نخبه هستند. اگر پول را دنبال کنید، سطح هرم را بالا می‌برد. در انتهای این هرم افراد عادی مانند من و شما قرار دارند! و بالا سر ما دولت هست، آنها ما را با به زور کنترل می‌کنند و از آن برای قبول مالیات یا عدم توافق از ما استفاده می‌کنند.

در سطح بعدی شرکت‌ها هستند. آنها منابع و بازارهای جهان را با کمک پول کنترل می‌کنند. بانک‌های بزرگ با نرخ‌های ویژه به دولت‌ها وام می‌دهند. کسانی که بانک‌های اصلی را کنترل می‌کنند، بر شرکت‌ها حکومت می‌کنند!

بالای بانک‌ها، بانک‌های مرکزی، ملی و سپس بانک‌های بین‌المللی قرار دارند و در بالای آن بانک تسویه حساب‌های بین‌المللی قرار دارد. پس چه کسی بانک را کنترل می‌کند؟ آیا دولت هست؟ شما چنین فکر می‌کنید، اما بانک‌های مرکزی ما مالکیت خصوصی دارند!

آنها بانک‌هایی هستند که در ظاهر مالکشان دولت‌ها هستند. در سال 1910 بانک‌داران ثروتمند مخفیانه در جزیره جکیل جمع شدند تا فدرال رزرو را ایجاد کنند. اگر راجع به این تحقیق کنین همه چی دستتون میاد! برای مشاهده مطلب مربوط به این موضوع کلیک کنید

بانک‌داران نخبه، جهان مارا کنترل می‌کنند

بانک‌داران نخبه، جهان مارا کنترل می‌کنند!

خانواده‌های نخبه‌ای مانند روتشیلد، راکفلرز و … آن را کنترل می‌کنند. بانک‌های مرکزی کارتل‌های بانکی هستند که دولت‌های جهان را کنترل می‌کنند. این خانواده‌های نخبه از این طرح برای نجات خود با هزینه ما استفاده می‌کنند!

تحت این سیستم، ما برده بدهکاران طبقه حاکم از نخبگان مالی می‌شویم. آنها تصمیم میگیرند که آیا مردم غذا بخورند، چه کسی میلیاردر بشود و چه کسی در ایران با درآمد کمتر از 3 دلار در روز زندگی کند!! تمام دولت‌ها دست نشانده اینها هستند! اگر مطیع نباشند میکشنشون! باور نمی‌کنید؟ کمی عقب برگردید و تاریخ ایران را مرور کنید… (‌پیـام بیـداری‌)

کسی که پول را کنترل می‌کند، جهان را کنترل می‌کند. و تعداد کمی از آنها پول را کنترل می‌کنند. بانک‌داران نخبه، دنیا را فریب دادند تا به آنها اجازه ایجاد پول بدهند. آنها در حال حاضر ثروت زیادی دارند، بنابراین هدف نهایی‌شان چیست؟! دستور کار محرمانه نخبگان بانکی چیزی کمتر از سلطه جهانی نیست.

آنچه آنها می‌خواهند ایجاد کنند “نظم نوین جهانی” است

نخبگان می‌خواهند نظم نوین جهانی ایجاد کنند، این دنیایی است که در آن عده‌ای از نخبگان ایلیت‌ها در اقلیت تمام قدرت را دارند و همه قوانین را وضع می‌کنند. بنباراین آنها برای حکومت بر جهان به چه چیز دیگری نیاز دارند؟

آنها باید پول را که قبلا در کنترل داشتند، کاملا در اختیار داشته باشند (ارز دیجیتال!). آنها با کنترل پول، قدرت تامین انرژی ما را به دست آورده‌اند.

آنها همچنین موفق به ربودن سیستم پزشکی ما شده‌اند. آخرین چیزی که آنها باید کنترل کنند کشاورزی بزرگ و تجارت جهانی است. بنابراین، این من را به نوشتن این مقاله کمتریل و افشا کردن هدف این برنامه، سوق داد

دستکاری آب و هوا

دستکاری آب و هوا

Chemtrails، بخشی از دستکاری آب و هوا است. دلایل مختلفی وجود دارد که نخبگان از کمتریل استفاده می‌کنند. آنها خاک ما را با سموم آلوده می‌کنند تا از رشد سبزیجات جلوگیری کنند و این کار را برای شکستن استقلال ما انجام می‌دهند.

یکی دیگر از عملکردهای کمتریل، کمک به روش دستکاری آب و هوا به نام HAARP هست. هارپ یک بخار جوی هست. این فناوری امواج رادیویی پر قدرت را از یونوسفر خارج کرده و به زمین باز می‌گرداند.

فناوری HAARP ایده‌هایی را از کارهای نیکولا تسلا گرفته است. اصلاح آب و هوا یا “مهندسی زمین” در نیمه اول قرن بیستم آغاز شد. یک سند ناسا از سال 1966، برنامه مهندسی زمین ایالات متحده را تایید می‌کند. هارپ توانایی همه چیز را دارد، از جمله دستکاری آب و هوا، کنترل ذهن و موارد دیگر.

با هارپ و سیل مصنوعی، کشاورزان کوچک و مستقل را ورشکست می‌کنند به دلیل شرایط جوی شدید کشاورزان و مزرعه داران خصوصی ضعیف تر سقوط میکنند. به همین دلیل است که ما شاهد این همه سیل، خشک‌سالی، طوفان و زلزله هستیم. نخبگان از شما می‌خواهند که فکر کنید همه چیز طبیعی هست تا بتوانند سرزمین ما را بدزدند!

یکی دیگر از برنامه‌های نخبگان حاکم حذف اکثریت جمعیت جهان هست! این شیوه‌ای است که آنها تصمیم می‌گیرند که چه کسی شایسته زندگی هست یا نه. عقیم سازی یکی از راه‌های شیطانی است که آنها می‌خواهند ما را بکشند!

کنترل ذهن با کمتریل و هارپ (HAARP)

کنترل ذهن با کمتریل و هارپ (HAARP)

مقامات فاسد حاکم، دنباله‌های شیمیایی هواپیما را به‌عنوان وسیله‌ای برای ریزتراشه کردن مخفیانه همه ما ابداع کرده‌اند تا از طریق فناوری نانو، آنتن‌هایی در درون ما ایجاد کنند تا از طریق جامعه سم زده «روانی متمدن» (با کنترل الکترونیکی ذهن) ما را کاملاً کنترل کنند.

با استفاده از آنتن‌های مایکروویو HAARP، آژانس امنیت ملی (NSA) می‌تواند یک ارتباط کامپیوتری بدون درز را مستقیماً به مغز ما ایجاد کند، اما ابتدا آنها از کمتریل‌ها برای وارد کردن نانوذرات به داخل بدن ما استفاده می‌کنند که در درون ما نانو ذرات و فلزات جمع می‌شوند تا تبدیل به آنتن‌ شوند و آنتن ها را در بدن ما اینگونه با 5G تشکیل می‌دهند. ما می توانیم این تهاجم ظالمانه به بدن و ذهن خود را متوقف کنیم!

GMOs

GMOs

راه دیگری که آنها سعی در از بین بردن جمعیت دارند استفاده از GMOs است. شرکت‌های بیوتکنولوژی مانند مونسانتو می‌خواهند GMO را به ما تحمیل کنند. به گفته مونسانتو GMOها راه حل گرسنگی در جهان هستند!

GMOs در رژیم غذایی آمریکایی  در دهه 1990 محبوبیت یافت. آنها دستگاه گوارش مارا از بین می‌برند و باعث ایجاد حساسیت می‌شوند. همچنین پر فروش‌ترین علف کش Roundup مونسانتو خطری برای سلامتی هست.

سازمان بهداشت جهانی هشدار داد که گلیفوسات در Roundup ممکن است باعث سرطان شود، ما این محصول را روی محصولات کشاورزی، در خیابان‌ها، پارک‌ها، مدارس و دیگر اماکن عمومی میپاشیم!

یکی دیگر از موار استفاده از GMOs این است که کشاورزی مستقل را از بین ببرد و کنترل همه موادغذایی را در دست بگیرد. هدف این نخبگان جایگزینی محصولات گیاهی GMO هست. مونسانتو می‌تواند دانه‌ها را ثبت کند و حقوق همه سبزیجات را به خود اختصاص دهد. بیل گیتس هم که تمام زمین‌های کشاورزی آمریکا و هند را خریداری کرده است تا کنترل خوراکی ما هم در دست آنها باشد!

آنها همچنین گیاهانی دارند که می‌تواند آلومینیوم، خشکسالی و سیل را تحمل کنند. با دستکاری آب و هوا، آنها می‌توانند رقیب‌های خود را متوقف کنند. به این ترتیب، کشاورزان یا باید زمین خود را بفروشند یا از GMO استفاده کنند.

کشاورزان در هند هر نیم ساعت خودکشی می‌کنند! زیرا محصولات GMO ازکار افتاده است و رشد نمی‌کند! بذرهای GMO مونسانتو فقط یک فصل دوام می‌آورند و سپس کشاورز باید دوباره آنها را خریداری نماید. می‌بینید چقدر بی‌شرف هستند؟ برای خواندن این خبر کلیک کنید

قبل از آن، آنها می‌توانند از دانه‌ها به صورت رایگان استفاده کنند. اول بهشون دانه رایگان می‌دهند، اما دیگر در آن زمین نمی‌توانند غیر از دانه‌ای GMO از چیزی استفاده کنند! بعد فصل دیگر دوباره باید دانه خریداری کنند! کشاورز را معتاد و نیازمند شرکت‌های خودشان می‌کنند!

اگر ما اجازه دهیم این کار ادامه پیدا کند، در نهایت مجبور به استفاده و خوردن این محصولات با ویتامن کم ک باعث ایجاد سرطان می‌شوند، می‌شویم. چقدر از کشاورزان ایرانی در اخبار می‌بینیم گریه‌کنان از ورشکست شدن سخن می‌گویند؟! یا کشاورزان اصفهانی، ایلام، کردستان، لرستان از بی آبی شاکی هستند؟

کمتریل در آسمان

وجود کمتریل در بدن

در زیر دستورالعمل‌هایی در مورد نحوه انجام یک آزمایش ساده را مشاهده می‌کنید که به شما ثابت می‌کند در حال حاضر این ذرات نانو در بدن خود شما وجود دارد، و اطلاعاتی در مورد نحوه سم‌زدایی این زباله‌ها و خارج کردن آن از بدن خود خواهید یافت. این مسله خیلی جدی است و شوخی نیست.

برای اینکه این موضوع را مسخره نکنید و تصور کنید که این “ممکن نیست”، لطفاً بدانید که اخیراً یک افشاگر به نام “دکتر یان روسون” به طور ناشناس با من تماس گرفت که یک پیمانکار بزرگ و در وزارت دفاع امریکا هست در آنجا کار می کرد. یک فارماکولوژیست در بیوانفورماتیک که در Curezone تحت نام “sunver” پست می گذارد. برای مشاهده به این لینک مراجعه کنید

ایشان می‌گوید: از آنجایی که می‌توان مدارک و جزئیات محکمی را جمع‌آوری کرد، به‌ویژه در مورد بیولوژیک‌ها، ممکن است بتوان اطلاعاتی را در اختیار کارکنان باوجدان و شبکه پدافندی قرار دهیم که تشویق به عدم مشارکت شوند، زیرا تا حد زیادی این آلوده کردن انسان‌ها به همکاری و ناآگاهی کارکنان وابسته است. پیمانکاران اصلی وزارت دفاع ایران حتی حقیقت را نمیدانند!

یک آزمایش تشخیصی ساده برای عفونت (نانو فناوری بیولوژیک) وجود دارد که می‌توان آن را با قیمت حدود 10 دلار انجام داد! با استفاده از یک دهانشویه ساده با شراب قرمز، می‌توانید نانوالیاف پیچیده از لثه‌های خود را بیرون کنید که به نظر می‌رسد به شکل قارچی حاوی ساختار پیچیده داخلی رشته‌ای زیر میکرونی هستند. همه افراد تا به امروز که آزمایش شده‌اند، در این آزمایش مثبت شده‌اند!

داده‌های اولیه نشان‌دهنده هویت فرم قارچی با شباهت به فوزاریوم سولانی و «کلادDRIP» و همچنین ارتباط احتمالی با مایکوپلاسم تسلیح‌شده و نانوتکنولوژی اکسید آلومینیوم آنودایز (AAO) است. داده‌های بیشتر نشان می‌دهد که عفونت کمتریل از تریپانوزومیازیس و پروتوکوز با ویژگی‌های مصنوعی تقلید می‌کند.

برای آزمایش، دندان های خود را به خوبی مسواک بزنید. با آب بشویید. سپس دهان خود را به مدت 5 دقیقه با 1 قاشق چایخوری پراکسید و 2 قاشق چایخوری شراب قرمز محکم بشویید. شراب را تو ایران هم میتونید پیدا کنید، لطفا نگین از کجا شراب بخرم!

مسمومیت با کمتریل و گازهای سمی

مسمومیت با کمتریل

Chemtrail ها حاوی سطوح بالایی از باریم و آلومینیوم هستند… در میان سایر فلزات و سم‌های خطرناک که شما تنفس می‌کنید

هنگامی که آلومینیوم از مکان های ذخیره شده خود در بدن شما میخواهند خارج شوند، می تواند به عنوان یک محرک عمل کند. به عنوان مثال تمایل به تحریک انتهای عصبی دارد که می تواند عضلات را تحریک کند. بنابراین، زمانی که فردی در حال سم زدایی آلومینیوم است، ممکن است ناراحتی ایجاد شود. و از آنجایی که کلیه ها اندام هایی هستند که این سم زدایی را انجام می دهند، ممکن است درد در پشت و روی کلیه‌ها نیز وجود داشته باشد.

از آنجایی که آلومینیوم تمایل دارد خود را در مغز متمرکز کند، فرآیند سم زدایی می تواند با سردرگمی ذهنی همراه باشد. همچنین می تواند علائمی شبیه آنفولانزا همراه با تب، لرز و ترشحات مخاطی ایجاد کند. سم زدایی مسیر خود را طی می کند و علائم از بین خواهند رفت. از آنجایی که هر گونه ترشح از بینی سمی خواهد بود، به جای قورت دادن، آن را تف کنید.

علائم مسمومیت با باریم

زمانی که باریم در بدن انباشته می شود، معمولاً بر عملکرد سیستم عصبی تأثیر می گذارد. مسمومیت با باریم علائمی شبیه آنفولانزا را نشان می دهد، به همین دلیل است که تشخیص اشتباه آنفولانزا عجیب نیست. علائم شایع مسمومیت با باریم عبارتند از:

1. ضعف عضلانی و لرزش
2. مشکل در تنفس
3. تحریکات معده همراه با اسهال
4. اضطراب
5. بی نظمی های قلبی مانند فشار خون بالا و ضربان سریع قلب
6. فلج

پاکسازی بدن از کمتریل

همه ما برای سم زدایی از این مواد باید یک فرآیند پاکسازی گیاهی را شروع کنیم و در این پژوهش اطلاعات کاملی در مورد نحوه محافظت از خود خواهید یافت. من قبلاً این روند را شروع کرده‌ام و قویاً از همه شما می‌خواهم که به همه کسانی که می‌شناسید هشدار دهید که از این روش پیروی کنند، مگر اینکه برایتان مهم نباشد که در یک جامعه روانی فریب خورده زندگی کنید که در آن همه به طور کامل توسط کنترل الکترونیکی ذهن کنترل می‌شوند. در این حالت دیگر به هیچ وجه حریم خصوصی وجود نخواهد داشت و شما امنیت نخواهید داشت!

برای اینکه نانوذرات موجود در کمتریل‌ها نتوانند در بدن جمع شوند به طوری که نتوانند از داخل ریزتراشه شوند و در نتیجه ذهن ما را کنترل کنند و برای محافظت از انگل‌ها و فلزات سنگین موجود در کمتریل ها، باید این کار را انجام داد.

من نمی‌توانم پروتکل «یک اندازه متناسب با همه» را برای همه افراد ارائه کنم تا در مورد انجام پاک‌سازی انگل/روده، پاک‌سازی کلیه، و پاکسازی کبد به آن عمل کنند، به این دلیل ساده که هزاران نفر با علایم مختلف و‌ سیستم ایمنی‌های متفاوت وجود دارند. اما من می توانم دستورالعمل های اساسی را به شما ارائه دهم و‌ شما با پزشکان با وجدان خودتون هم در تماس باشید و این به شما بستگی دارد که آیا فکر می کنید باید هنگام انجام این پاکسازی ها با یک متخصص طبیعی یا پزشک متخصص مشورت کنید یا خیر، اما اگر وضعیت سلامتی شما جدی است، من قویاً آن را توصیه می کنم.

یک گیاه شناس به من توصیه کرده است که دستورالعمل های نشان داده شده در زیر را دنبال کنم، بنابراین این کاری است که من می خواهم انجام دهم، اما ممکن است برای شما مناسب نباشد، شما باید خودتان تصمیم بگیرید. اگر شک دارید، لطفا با یک متخصص مشورت کنید

وجود کمتریل در بدن

پاکسازی انگل روده

شما باید 4 اونس تنتور گیاهی به نام “کلارکیا” را دریافت کنید که ترکیبی از پوسته سبز گردوی سیاه، میخک و برگ ها و گل های افسنطین است! این 3 گیاه به طور سنتی به عنوان یک داروی گیاهی علیه موجودات انگلی انسان، باکتری‌های انگلی، ویروس‌های انگلی و قارچ‌ها استفاده می‌شوند. علاوه بر گیاهان، کلارکیا حاوی آب تصفیه شده و 30 درصد الکل غلات است.

این سه گیاه باید با هم استفاده شوند. پوست گردوی سیاه و افسنطین بالغ و مراحل رشد حداقل 100 انگل را می کشند. میخک تخم انگل‌ ها را می کشد. تنها در صورت استفاده از آنها با هم می توانید از شر انگل ها خلاص شوید. اگر فقط انگل های بزرگسال را بکشید، انگل‌های کوچک و تخم ها به زودی به بزرگسالان جدید تبدیل می شوند.

اگر فقط تخم‌ها را بکشید، میلیون‌ها انگل که قبلاً در بدن شما آزاد شده است به زودی به بزرگسالان تبدیل می‌شوند و تخم‌های بیشتری تولید می‌کنند. آنها باید با هم به عنوان یک درمان واحد استفاده شوند. استفاده از تنتور بهتر از کپسول است زیرا در صورت بروز سردرد از افسنطین موجود در آن، با کمی عقب نشینی تنظیم آن را آسان تر می کند. می‌توانید Clarkia را از لینکی که قرار دادیم بخونید و تحقیق کنید در ایران چه میشود کرد! برای مشاهده اینجا کلیک کنید

دستورالعمل انجام پاکسازی انگل روده

در شروع پاکسازی انگل، نوشیدن آب آناناس ارگانیک و همچنین آب فراوان را امتحان کنید و سیر را که یک عامل ضد قارچ و ضد انگلی است به ناهار و شام خود اضافه کنید.

شما باید بتوانید با استفاده از سبزیجات و میوه حرکات منظم روده را در طول پاکسازی حفظ کنید: یعنی راحت بتوانید توالت برین و بدون مشکل خود را تخلیه کنید سبزیجات باعث روان شدن دستشویی شما میشود. اگر از قهوه استفاده نکنید، بهتر است! چای کمرنگ بدون شکر و یا قند هم خوب هست!

 مستند راجع به پخش گاز کمتریل

دوستان عزیز خواهش میکنم این مستند کمتریل (chemtrails) رو تا آخر ببینید، فکر نکنید با دیدن یک دقیقه اول متوجه جریان میشوید

اکثر شما ها میپرسید “خوب چکار کنیم؟” شما دو کار میتوانید بکنید، اول اینکه کاملا این مستند ها را ببینید، برای شما زحمت پیدا کردن مستند و اسناد و بعد ترجمه ان به فارسی را کشیدیم، تا شما آگاه شوید. در مرحله دوم با نشر این اسناد و مستندات به بیداری عموم کمک کنید

شاید تا قبل از پست های پارسال من در مورد کمتریل‌ها، کسی در ایران چیزی از مهندسی آب و هوا نشنیده بود و فریب گرمایش زمین را خورده بودید. اما با آگاهی اکنون شما ماهیت حکومت ها و نقش کنترل کنندگان و اهداف شیطانی آنها را فهمیده اید. شما دیگر فریب این تبه کاران را نمیخورید و به رسانه های انها و روایت های دروغینشون اعتماد ندارید، و این بسیار نیک است

شما برای آگاه کردن مردم نیاز نیست بحث کنید و کسی را قانع کنید. کافی است با نشر حقایق در پیج های خود، دوستان و فالورهاتون را به این مهم آشنا کنید . شک نکنید با دیدن پست های پی در پی در مورد این حقایق، بلاخره مخالفان ما، ساده لوحان، و نا آگاهان نیز، بیدار خواهند شد

این یک چالش مهم و تلاش حقیقت هست. این مسیر آگاهی تنها با همکاری شماها میسر میشود. نگران تمسخر و حرف های کوته فکران نباشید. اگر آینده بچه هاتون براتون مهم هست در این مسیر با ما همکاری کنید. این راه، حقیقت هست و این تلاش برای نجات تک تک ما، کودکان، و آیندگان هست. این بحث ملت، دین، زبان، نژاد، و دیگر فریب ها نیست، این برای کل جهان و نجات بشریت هست

ما با بیداری جمعی میتوانیم مستبدان در قدرت را شکست بدیم. همه شما باید مثل من و امثال من در این راه فعال باشید و تا آخر این مستند ها را ببینید و در بیداری عموم به ما یاری رسانید

قسمت 1

قسمت 2

قسمت 3

قسمت 4

ادامه قسمت 4

 

سخنرانی خلبان در مورد انتشار گاز کمتریل (chemtrails) با هواپیما

 

ویدیوهای ارسالی از پخش گاز های کمتریل در آسمان از طرف دوستان

 

سخن پایانی

این پژوهش ها را لطفا همه جا پخش کنید تا دیکر کسی نگوید کمتریل (chemtrails) توهم هست! این‌ها را پزشکان و دانشمندان حقیقت گو نوشته و خیلی از آنها جانشان را در راه بیداری شما از دست داده، یا در معرض خطر از دست دادن جان، کار، آبرو، و مجوز های کسب و کارشان هستند.

این افراد مثل پزشکان سبزی پاک کن و مزخرف نیستند که با استوری های احمقانه سعی در مسخره کردن ما دارند! ما از جان و مال و خانواده خودمان گزاشتیم تا شما را بیدار کنیم! تنها با اتحاد و بیداری میتوانیم دشمن را شکست بدیم! ما بدنبال فالور و معروفیت نیستیم، تمام حرفهای ما با سند هست ‌و تا امروز خیلی از آنها ثابت شده است!

لطفا این سایت‌هایی که لینکشان را پایین قرار دادیم و ‌مقالات را بخونید و ‌نشر بدین! خصوصا کسانی که دنبال سند و مدرک هستند حتما سایت‌ها را بررسی کنند

اگر راجع به دستور کار 2030 هم چیزی نمی‌دونید حتما مقاله (دستور کار 2030 سازمان ملل متحد فاش شد!) را بخوانید


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد