مرجع معرفی شهرستان  توریستی چالوس

مرجع معرفی شهرستان توریستی چالوس

معرفی جاذبه های دیدنی تاریخی شهر های چالوس ، نوشهر ، کلاردشت ، کجور ، مرزن آباد ، نمک آبرود ، کلارآباد ، متل قو ، رامسر
مرجع معرفی شهرستان  توریستی چالوس

مرجع معرفی شهرستان توریستی چالوس

معرفی جاذبه های دیدنی تاریخی شهر های چالوس ، نوشهر ، کلاردشت ، کجور ، مرزن آباد ، نمک آبرود ، کلارآباد ، متل قو ، رامسر

چرا ویلا بسازیم؟

هنگام خرید یا ساخت ویلا در شمال اولین چیزی که باید به ذهن انسان خطور کند، این است که آیا ویلا و یا آپارتمان مدنظر از کیفیت بالا و استحکام کافی برخوردار است یا خیر؟

۸ ویلای برتر در بکرترین مناطق شمال ایران برای تعطیلات آخر هفته!


هنگام خرید یا ساخت ویلا در شمال اولین چیزی که باید به ذهن انسان خطور کند، این است که آیا ویلا و یا آپارتمان مدنظر از کیفیت بالا و استحکام کافی برخوردار است یا خیر؟

بهترین راهکار مشاوره با متخصصین دارای صلاحیت

09116339537

09123793185

بسیار روشن است که استحکام بنا ارتباط مستقیمی با اسکلت (سازه) دارد و از آنجایی که معمولا خریداران ویلا در شمال پس از اتمام ساخت به محل احداث ویلا مراجعه می کنند و از نحوه ساخت ویلا در هنگام احداث اسکلت اطلاعی ندارند بنابراین نمی توانند هیچگونه اطمینانی از استحکام بنا داشته باشند مگر اینکه به سخنان مالک یا فروشنده ساخت ویلا اعتماد کنند و اینگونه اعتماد کردن گاهی هزینه های جبران ناپذیری به همراه خواهد داشت. پس باید قبل از خرید ویلا کمی تأمل کرد و اندیشید.


چرا بسازیم؟

بارها دیده یا شنیده شده که ویلاهایی با قیمت هایی بسیار پایین آن هم با شعار شرایط ویژه و استثنایی به فروش می رسد، از آنجا که هیچ ارزانی بی علت و هیچ گرانی بی حکمت نیست باید قبل از خرید ویلا نسبت به چگونگی ساخت ویلا اطلاعاتی دقیق کسب کنید، منظور اینست که آیا دلیل ارزان بودن اینگونه ویلاها استفاده از مصالح ساختمانی درجه چندم و عدم رعایت استانداردهای مهندسی در ساخت است یا خیر؟
پس از پاسخ به این پرسش متوجه خواهید شد که آیا ویلایی که قصد خرید آنرا دارید آنقدر مهندسی ساز هست که شما را نگران استفاده از آن نکند!

پیمانکاری ویلا






پس از پاسخ به این پرسش متوجه خواهید شد که آیا ویلایی که قصد خرید آنرا دارید آنقدر مهندسی ساز هست که شما را نگران استفاده از آن نکند!

پیش از خرید ویلا، پرسش هایی از این قبیل از خود بپرسید و پاسخ های مطمئنی برای آنها پیدا کنید:
۱- آیا ویلای من فونداسیون مناسبی دارد؟
۲- آیا یک مهندس ناظر در هنگام ساخت ویلا در محل حضور داشته یا فقط یک شخص عادی مراقب کارها بوده؟
۳- آیا پی ریزی مناسبی برای ویلای من با توجه به مناطق مرطوب و آبگیر استان های شمالی انجام شده است؟ و اگر انجام شده است طبق چه استانداردی انجام شده؟
۴- آیا عایق بندی های کف و سقف و دیوارها ویلای من آنقدر مطمئن هستند که با کوچکترین سرما و رطوبتی این رطوبت و نم به داخل ویلا سرایت نکند؟
۵- آیا در اسکلت بندی ویلای من از ستون های بتونی استفاده شده و اگر شده طبق چه استانداردی انجام شده؟ آیا ستون ها از بتون مسلح ساخته شده اند؟
۶- آیا ویلای من طبق استانداردهای مهندسی در مقابل زلزله مقاوم هست؟
۷- آیا تاسیسات مکانیکی، لوله کشی ها، سیستم فاضلاب و سیم کشی الکتریکی ویلای من استاندارد و اصولی انجام شده که آنرا دچار سانحه نکند؟
۸- نازک کاری ساختمان طوری انجام شده که کاشی کاری ها، سنگ کاری ها و گچ کاری ها پس از مدت کوتاهی دچار تخریب و فرسایش نشوند؟
۹- قطر دیوارها چقدر است و با چه مصالحی ساخته شده؟
۱۰- آیا سرویس های بهداشتی عایق کاری مناسبی دارند؟
۱۱- آیا درب و پنجره ها از عایق بندی و جاگذاری مناسبی بهره برده اند؟
۱۲- منطقه ای که ویلای من در آن قرار دارد آیا آبگیر و رطوبت گیر است؟ و اگر بله آیا سازنده برای این موضوع راه حلی اندیشیده است؟
و پرسش های دیگری از این قبیل که شما باید از خودتان و از فروشنده، قبل از خرید بپرسید و از او توضیحات تکمیلی طبق مستندات واقعی بخواهید. پاسخ به این پرسش ها شما را در مقابل فریبکاری و ظاهر نمایی و همچنین درگیر شدن در مسیری بی بازگشت محافظت می کند.
کیفیت ساخت ویلا را نمی توان از ظاهر آن تشخیص داد.

بطور کلی ساختمان سازی دو بخش اصلی دارد که شامل سفت کاری و نازک کاری می باشد؛ که کیفیت در هر دو بخش مزبور مهم است.

 کیفیت در بخش سفت کاری و اسکلت که ارتباط مستقیم با جان آدم ها دارد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. هرچه کیفیت در این بخش ساختمان بالاتر باشد امنیت ساکنان بیشتر می شود. از آنجایی که بالابردن کیفیت در این بخش، سازنده را متحمل هزینه بیشتر (و در نتیجه سود کمتر هنگام فروش) می کند. تعدادی از سازندگان جهت سود بیشتر، کیفیت بخش اسکلت و سفت کاری را کاهش می دهند و از آنجایی که بخش سفت کاری توسط بخش نازک کاری پوشانده می شود بنابراین کسی از زیر کار اطلاعی نخواهد یافت.

کاشی، سرامیک، سنگ، درب، پنجره، کمد وکابینت، شیرآلات، کلید و پریز، گچ کاری و هر آنچه که شما در ساختمان می بینید و توجه شما را به خود جلب می کند و در اکثر مواقع ساختمان را به خاطر همین ظاهرسازی می خرید جزیی از نازک کاری ساختمان می باشند. کیفیت در این بخش هم مهم است چون لطافت و روح زندگی در این بخش قرار میگیرد اما فراموش نکنید که این بخش فقط ظاهر قضیه است و همانطور که می دانید حتی اگر در ساختمانی مصالح بخش نازک کاری مطابق با سلیقه شما نباشد به راحتی می توانید با صرف هزینه معقول این بخش را مطابق با سلیقه خود اصلاح کنید.


بهترین راهکار اقتصادی مشاوره و همکاری با متخصصین دارای صلاحیت می باشد

09116339537

09123793185

نوشهر، چالوس ، رامسر ، نور ، کلاردشت ، متل قو ، کجور ، سی سنگان ، نمک  آبرود ، کلارآباد ، شهسوار ، دوهزار ، دریاچه ولشت ، رادیو دریا ، مرزن آباد ، مازندران ، گیلان ،  چرا بسازیم ، چرا خودمان بسازیم ، ویلا ، آپارتمان ، تالار ، خرید و فروش ، زمین هکتاری ، باغ مرکبات ، دریاچه مصنوعی ، استخر ، پارک تفریحی ، آپارتمان ، ویلا ساحلی،هوشمند سازی ویلا ، ویلا جنگلی ، ویلا کوهستانی ، محوطه سازی ، بام سبز ، روف گاردن ، نورپردازی ویلا و آپارتمان ، بازسازی و مرمت ساختمان ، مقاوم سازی ساختمان های قدیمی و فرسوده ، جاده سازی و راه ،آسفالت ،ساختمان سبز ،طبیعت گرا 

پیمانکاری ویلا