مرجع معرفی شهرستان  توریستی چالوس

مرجع معرفی شهرستان توریستی چالوس

معرفی جاذبه های دیدنی تاریخی شهر های چالوس ، نوشهر ، کلاردشت ، کجور ، مرزن آباد ، نمک آبرود ، کلارآباد ، متل قو ، رامسر
مرجع معرفی شهرستان  توریستی چالوس

مرجع معرفی شهرستان توریستی چالوس

معرفی جاذبه های دیدنی تاریخی شهر های چالوس ، نوشهر ، کلاردشت ، کجور ، مرزن آباد ، نمک آبرود ، کلارآباد ، متل قو ، رامسر

دانلود آهنگ  مترسک از عرفان طهماسبی


 دانلود اهنگ آی مترسک چشاتو واکن گندماتو دزدین

 به نام مترسک با صدای عرفان طهماسبی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫

Download Old Music BY : Erfan Tahmasbi | Matarsak With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa

Erfan Tahmasbi Matarsak Music fa.com دانلود آهنگ مترسک عرفان طهماسبی

متن آهنگ مترسک عرفان طهماسبی

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

مو براش دریا شدم
 او با برکه میپرید!
مو براش فردا شدم؛
 به گذشته میرسید…
مو یه دنیا آرزو 
او جلو پاشو میدید…
صاف بودم عین دشت؛ 
ولی بام صادق نشد!
مو براش عشق شدم؛
 ولی بام عاشق نشد
غرق عشقش میشدم؛ 
یک دفعه قایق نشد…
آی مترسک! 
چشاتو واکن
 گندماتو دزدین…
آی مترسک؛
 سر و صدا کن که 
کلاغا رسیدن!


ای مترسک! 

سر و صدا کن که کلاغا رسیدن

همه جا جارش زدم؛
 مونه بی صدا میخواست…
مو براش شفا بودم؛ 
او فقط دوا میخواست!
مو دوتامونه؛ 
ولی اون مونه جدا میخواست…
آی مترسک! 
چشاتو واکن گندماتو دزدین…
آی مترسک؛ 
سر و صدا کن که کلاغا رسیدن!
ای مترسک!
 سر و صدا کن که 
کلاغا رسیدن

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

عرفان طهماسبی مترسک



از کجا کف قیمت بیمه ماشینم رو ببینم؟
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد