مرجع معرفی شهرستان  توریستی چالوس

مرجع معرفی شهرستان توریستی چالوس

معرفی جاذبه های دیدنی تاریخی شهر های چالوس ، نوشهر ، کلاردشت ، کجور ، مرزن آباد ، نمک آبرود ، کلارآباد ، متل قو ، رامسر
مرجع معرفی شهرستان  توریستی چالوس

مرجع معرفی شهرستان توریستی چالوس

معرفی جاذبه های دیدنی تاریخی شهر های چالوس ، نوشهر ، کلاردشت ، کجور ، مرزن آباد ، نمک آبرود ، کلارآباد ، متل قو ، رامسر

معرفی بهترین صرافی ارز دیجیتال، ایرانی و خارجی


بهترین صرافی ارز دیجیتال، ایرانی یا خارجی؟

یکی از مهم‌ترین سؤالاتی که در مورد بهترین صرافی ارز دیجیتال مطرح می‌شود این است که آیا می‌توان به صرافی‌های داخلی هم اعتماد کرد و به آن‌ها نیز لقب بهترین صرافی ارز دیجیتال داد یا خیر؟

پاسخ چندان دقیقی به این سؤال نمی‌توانیم بدهیم. به‌طورکلی کاربران ایرانی اجازه حضور مستقیم در دنیای ارزهای دیجیتال توسط بروکرهای معتبر جهانی را ندارند. در کلام ساده‌تر به سبب تحریم‌های پولی و مالی ایران، عملاً کاربران ایرانی نمی‌توانند از بروکرها و صرافی‌های معتبر جهانی که غالباً از قوانین تجاری آمریکا پیروی می‌کنند استفاده کنند. ازاین‌رو استفاده مستقیم از بهترین صرافی ارز دیجیتال جهانی برای کاربران ایرانی غیرممکن است.

فارغ از این مسئله به سبب نبود زیرساخت مناسب مالی در ایران عملاً ما قادر به واریز یا برداشت وجه به‌صورت ارزی نیستیم. همین موضوع باعث شده است که در پرداخت ها و برداشت در دنیای ارز دیجیتال دچار مشکل شویم. پس برای یک کاربر ایرانی فارغ از فاکتورهای گفته‌شده به نظر می‌رسد که بهترین صرافی های ارز دیجیتال باید ویژگی‌های دیگری نیز داشته باشد. ازاین‌رو برخی معتقد هستند که بهترین صرافی ارز دیجیتال می‌توان یک صرافی آنلاین معتبر ایرانی باشد.

بنابراین شرایط پرداخت، احراز هویت و احتمال بلاک شدن سرمایه در صرافی‌های خارجی باعث می‌شود که ما بین بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی و داخلی مردد شویم. اگر شما قادر به تهیه vpn معتبر هستید که می‌تواند یک آی پی مشخص به شما تخصیص بدهد و همچنین ازنظر پرداخت یا برداشت مشکلی ندارید و راه‌حل مشخصی برای این موضوع دارید مسلماً بهترین صرافی ارز دیجیتال می‌تواند یکی از صرافی‌های خارجی باشد، اما اگر در این موارد گفته‌شده مشکلی دارید بهتر است سراغ بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال در ایران بروید.
اگر قصد دارید استخراج لایت کوین با گوشی اندروید راه انداری کنید و درباره لایحه مالیاتی ارز دیجیتال در آمریکا بیشتر بدانید، توصیه میکنم این مقاله را از دست ندهید.

" style="box-sizing: border-box; max-width: 100%; display: block !important;" />بهترین صرافی ارز دیجیتال جهانی
کدام صرافی ارز دیجیتال با ایران کار میکند – صرافی دیجیتال

بهترین صرافی ارز دیجیتال جهانی – بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی

 

وقتی عنوان بهترین صرافی ارز دیجیتال را به کار می‌بریم اولین صرافی که به ذهن هرکسی می‌رسد، بایننس است. بایننس را امروز نه‌تنها بهترین صرافی ارز دیجیتال بلکه به‌عنوان غول بازار ارزهای دیجیتال می‌دانند. این بروکر با استفاده از اعتبارات مختلفی که برای کاربران خود در نظر گرفته توانسته موقعیت خوبی در دنیای ارزهای دیجیتال باز کند. تقریباً شما می‌توانید تمام رم ارزهای موجود در بازار را در بروکر بایننس پیدا کنید.

این بروکر حتی رمز ارز مخصوص خود تحت عنوان بایننس کوین را دارد که بر اساس آن بسیاری از کارهای اعتباراتی را انجام می‌دهد. به‌واقع می‌توانیم بایننس را از هر نظر به‌عنوان بهترین صرافی ارز دیجیتال در جهان بدانیم. شاید تنها اشکالی که بتوانیم به این صرافی داشته باشیم شلوغ بودن آن است. درواقع هرجایی که کاربران زیادی داشته باشد با مشکلات مختلفی ازجمله کندی سرعت و … مواجه می‌شود؛ اما تیم فنی بایننس تا به امروز توانسته‌اند پاسخگوی این حجم از کاربران در سراسر دنیا باشند.


" style="box-sizing: border-box; max-width: 100%; display: block !important;" />بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی
بهترین صرافی ارز دیجیتال در ایران – بهترین صرافی های ارز دیجیتال در ایران

 

کوین بیس را می‌توان یکی دیگر از بهترین صرافی ارز دیجیتال دنیا بدانیم. کوین بیس یک صرافی آمریکایی است که عملاً به‌عنوان کیف پول نیز می‌توانید از آن استفاده کنید. نکته مهمی که در مورد کوین بیس وجود دارد این است که این صرافی توانسته محیط امن برای کاربران خود در بیش از ۳۰ کشور جهان ایجاد کند. مدیرعامل این صرافی معتقد است که طی چند سال دیگر یک میلیارد نفر به دنیای ارزه‌ای دیجیتال اضافه می‌شوند.

 بیترکس را می‌توان یکی از بهترین صرافی ارز دیجیتال دانست که امروز طرفداران خاصی دارد. درواقع بیترکس به‌نوعی طراحی‌شده است که تنها برای ترید ارزهای دیجیتال بین یکدیگر کاربرد دارد. در کلام ساده‌تر شما با داشتن حداقل یک رمز ارز اجازه استفاده از بیترکس را خواهید داشت. در این صرافی شما تنها می‌توانید بین ارزهای مختلف ‌ترید داشته باشید. سرعت ترید و کیفیت بالا در این معاملات باعث شده است که این صرافی به یکی از بهترین صرافی ارز دیجیتال دنیا تبدیل شود.

 

" style="box-sizing: border-box; max-width: 100%; display: block !important;" />دیگر صرافی‌های مطرح جهانی
صرافی ایرانی ارز دیجیتال – خرید ارز دیجیتال

دیگر صرافی‌های مطرح جهانی

 

لوکال بیت کوینز یکی از محبوب‌ترین صرافی‌های جهانی برای کاربران ایرانی تا سال گذشته محسوب می‌شد. درواقع کاربران ایرانی بدون هیچ محدودیتی می‌توانستند در این صرافی فعالیت کنند؛ اما سال گذشته‌ای صرافی اعلام کرد که از ادامه خدمات به کاربران ایرانی بر اساس قوانین تحریمی معذور است. بااین‌حال پرداخته‌ای سریع و ساده‌ این صرافی کاری کرده است که هنوز میان ایرانی‌ها از محبوبیت خوبی برخوردار است.

ما برای شما جدیدترین قوانین ارز دیجیتال در ایران را در یک مقاله نوشته ایم با مراجعه به آن اطلاعات خوبی کسب خواهید کرد.

جی دکس از دیگر صرافی‌های مطرح جهانی محسوب می‌شود که بیشتر کاربران حرفه‌ای به آن علاقه‌مند هستند. رابط کاربری نه‌چندان ساده و همچنین قوانین اختصاصی سایت باعث شده است که عملاً جی دکس برای کسانی مناسب باشند که به‌صورت حرفه‌ای‌تری در بازار فعالیت می‌کنند. این صرافی کاربران خودش مشمول خدمات بیمه‌ای می‌کند. ازاین‌رو کاربران علاقه زیادی به استفاده از این صرافی دارند.

از دیگر صرافی‌های مطرح که می‌توانند هرکدام در رده بهترین صرافی ارز دیجیتال قرار بگیرند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

· پولونیکس
· هوبی
· آلفا کش
· کراکن
· رابین هود
· چنجلی
· کوین پیمنتز
· کوکوین
· بیت پاندا
· کوین ماما
· بیتیت
· بیت مکس
· جمینی
· بیت استمپ

" style="box-sizing: border-box; max-width: 100%; display: block !important;" />صرافی‌های معتبر اینترنتی
انواع صرافی های ارز دیجیتال ایرانی – صرافی های خارجی ارز دیجیتال

بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال در ایران چه صرافی هایی هستند؟

 

همان‌طور که در بالاتر گفتیم بسیاری از بهترین صرافی ارز دیجیتال دنیا از خدمات‌رسانی به ایرانی‌ها امتناع می‌کنند و عملاً بر اساس قوانین تجاری، حضور ایرانی‌ها در دنیای ارزهای دیجیتال را ممنوع می‌دانند. ازاین‌رو درصورتی‌که یکی از این بهترین صرافی های ارز دیجیتال بفهمد که کاربر ایرانی دارد به‌سرعت حساب کاربری او را بلاک می‌کند و سرمایه‌ای هم اگر وجود داشته باشد این سرمایه تا زمان تعیین تکلیف بلاک می‌شود. ممکن است این زمان چندین سال نیز طول بکشد.

بنابراین بسیاری از کاربران قید استفاده از بهترین صرافی ارز دیجیتال را می‌زنند. سعی می‌کنند که باواسطه‌ها و بروکرهای داخلی کار کنند. در ایران نیز انواع صرافی‌های اینترنتی تأسیس‌شده است که در بین آن‌ها چندین صرافی معتبر ارز دیجیتال وجود دارد. مسئله مهمی که در مورد ارزهای دیجیتال وجود دارد این است که این ارزها غیرقابل ره‌گیری هستند. پس احتمالاً کلاه‌برداری و تقلب در این موارد بسیار زیاد است. این موضوع در کشور ما نیز به‌وفور دیده‌شده است. وجود انواع سایت‌ها و بروکرهای تقلبی کار را برای انتخاب و معرفی بهترین صرافی ارز دیجیتال سخت‌تر می‌کند.

اما به‌هرحال بر اساس تجربه و نوع شناختی که میان کاربران وجود دارد می‌توان چند صرافی را به‌عنوان بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی معرفی کرد. برخی از این سایت‌ها و بروکر ها ازنظر رتبه الکسا و همچنین میزان کاربرانی که دارند می‌توانند با بهترین صرافی ارز دیجیتال دنیا رقابت کنند.

در مورد سراچه‌های داخلی و بروکرهای ایرانی نیز همان فاکتورهای بهترین صرافی های ارز دیجیتال صادق است. با این تفاوت که در بروکرهای داخلی دیگر مسئله بلاک شدن سرمایه و همچنین مشکلات پرداخت و واریز وجود ندارد.

" style="box-sizing: border-box; max-width: 100%; display: block !important;" />معرفی بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی
بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی – بهترین صرافی ایرانی

 

 

معرفی بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی

 

برای معرفی بهترین و معتبرترین صرافی ارز دیجیتال در ایران باید بگوییم که: به‌طورکلی در داخل کشور ده ها مورد صرافی به‌صورت اینترنتی احداث‌شده است. ازآن‌جهت که قانون مشخصی در مورد ارزهای دیجیتال و صرافی‌ها در ایران وجود ندارد عملاً احداث صرافی کار ساده‌ای شده است؛ اما دراین‌بین چند مورد صرافی معتبر ارز دیجیتال وجود دارد که توانسته اعتماد کاربران داخلی را جلب کند. این صرافی‌ها عبارت‌اند از:

۱- کریپتولند: این صرافی داخلی به‌نوعی یکی از قدیمی‌ترین و اولین بروکرهای داخلی است که توانسته اعتماد کاربران داخلی را به‌خوبی جلب کند. این صرافی اپلیکیشن موبایلی ندارد و تقریباً برای تمامی ارزهای دیجیتال امکان خریدوفروش دارد. کارمزد معامله در این صرافی چیزی حدود ۰٫۱ درصد است.

۲- والکس: این صرافی به‌سرعت بالای ترید شهرت دارد. این را می‌توان به این دلیل دانست که تنه ۶ ارز برتر در این صرافی معامله می‌شود. همچنین حداکثر کارمزد معامله چیزی حدود ۰٫۴ درصد است.

۳- نوبیتکس: این صرافی به سبب نوپا بودن از امکانات جدیدتری چون اپلیکیشن موبایل استفاده کرده است. با داشتن تمامی ارزها امکان خوبی برای معامله فراهم آورده است. کارمزد معاملات حداکثر ۰٫۳۵ درصد است.

۴- اکسیر: این صرافی مانند نوبیتکس از اپلیکیشن موبایلی نیز بهره می‌برد. منتها در اکسیر تنها ۱۲ ارز دیجیتال برتر خریدوفروش می‌شود. حداکثر کارمزد در معاملات ۰٫۴ درصد است.

۵- اکس کوینو: به‌واقع می‌توان یکی از کم کارمزدترین صرافیهای ایرانی ارز دیجیتال را این صرافی بدانیم. این صرافی برای تمام ارزهای دیجیتال امکان خریدوفروش را فراهم کرده است. همچنین حداکثر کارمزد معاملات چیزی حدود ۰٫۰۱۵ درصد است.

 

تجربه کاربران در انتخاب صرافی های معتبر ارز دیجیتال ایرانی

نکته بسیار مهم اینجاست که ما هرچقدر هم که بخواهیم صرافی های مختلف را به شما معرفی کنیم، در نهایت این تجربه کاربران است که می تواند بهترین راهنمایی در انتخاب بهترین صرافی های معتبر ارز دیجیتال باشد.

بر اساس نظرسنجی های مختلف می توان صراحتا گفت که غالب صرافی های داخلی از زیر ساخت مناسب برای معامله کردن برخوردار نیستند. در کلام ساده تر انواع صرافی آنلاین معتبر ایرانی در بهترین حالت مشکلاتی را برای کاربران به همراه دارد که می تواند برای معامله گران غیر قابل تحمل باشد. رایج ترین این مشکلات مسلما کندی صرافی ها در نقل و انتقال های مالی و یا معاملات است. داشتن سرعت مناسب از مهمترین فاکتورهایی است که کاربران به دنبال آن هستند.

مسئله مهم دیگر نحوه برداشت از حساب صرافی است. بر اساس نظرسنجی ها بیشتر صرافی های داخلی در واریز وجه به حساب مشتریان خودشان بسیار کند و دیر عمل می کنند و گاها دیده شده است که این واریز وجه با مشکلات مختلفی رو به رو بوده است. همین موضوع عملا کار با صرافی دیجیتال ایرانی را در کنار تمام مزایایی که دارد، ناخوشایند کرده است.

" style="box-sizing: border-box; max-width: 100%; display: block !important;" />صرافی آنلاین معتبر ایرانی
بهترین صرافی ایرانی ارز دیجیتال – لیست صرافی های ارز دیجیتال ایرانی

صرافی آنلاین معتبر ایرانی

اما در دل نارضایتی های مختلفی که وجود دارد می توان چند صرافی آنلاین ارز دیجیتال داخلی را نیز پیدا کرد که توانسته اند رضایت نسبی مشتریان خودشان را در مورد های مختلف به دست بیاورند.
صرافی آنلاین اکسکوینو یکی از این موارد معدود محسوب می شود. در واقع این صرافی وابسته به هلدینگ ارنیکا می باشد. همین موضوع باعث شده است که پشتیبانی مالی خوبی داشته باشد. این صرافی تلاش کرده است که پشتیبانی از کاربران خودش را به صورت تمام وقت ارائه دهد تا مشکلات کمتری در این بین به وجود بیاید. از نظر کارمزد نیز این صرافی در بین کم کارمزد ترین ها قرار دارد.

صرافی موفق دیگر از نظر کاربران صرافی کریپتوکامرس است. گروه توسعه دهنده این صرافی سال ها تجربه راه اندازی انواع پلتفرم های مهم مالی را در کارنامه خود دارند و همین تجربه باعث شده است که امروز یکی از بهترین صرافی های خدمات دهنده در کشور محسوب شود. این صرافی توانسته نیاز مشتریان خودش را دقیق و سریع برطرف کند اما با این حال از نظر کیفیت نمی توان این صرافی ها را با بزرگان جهانی مقایسه کرد.

" style="box-sizing: border-box; max-width: 100%; display: block !important;" />کدام صرافی ارز دیجیتال با ایران کار می کند؟ ( صرافی آنلاین ارز دیجیتال )
بهترین صرافی ارز دیجیتال برای ایرانیان – صرافی دیجیتال معتبر

کدام صرافی ارز دیجیتال با ایران کار می کند؟ ( صرافی آنلاین ارز دیجیتال )

به نظر شما کدام صرافی ارز دیجیتال با ایران کار می کند؟ در واقع پاسخ به این سوال تقریبا روشن است. هیچ صرافی معتبر جهانی به صورت مستقیم با صرافی های داخلی کار نمی کنند. علت این موضوع را می توان در دو چیز خلاصه کرد.
اول این که صرافی های معتبر جهانی به هر حال باید طبق قوانین تجاری بین المللی رفتار کنند. قوانینی که بخش عمده ای از آن را امریکا و اروپا مشخص می کنند. زمانی که بر اساس این قوانین، تجارت آزاد با ایران غیر قانونی تلقی می شود، عملا هیچ صرافی حق همکاری با طرف های داخلی را ندارد.

از طرف دیگر سیستم پولی و مالی ایران زیر ساخت مناسب برای برقراری ارتباط مستقیم با طرف های خارجی را ندارد. شما تصور کنید همان صرافی هایی که نمی توانند نظر مشتریان و کاربران داخلی را به خود جلب کنند و آن ها را راضی نگه دارند، چگونه می توانند با طرف های خارجی وارد رابطه تجاری شوند؟
البته زمزمه هایی از این که صرافی های روسی و چینی قصد ورود به اقتصاد کشور را دارند، شنیده می شود، اما به نظر نمی رسد این زمزمه ها چندان واقعی باشد یا حداقل در سال های نزدیک منتظر وقوع آن باشیم.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد