مرجع معرفی شهرستان  توریستی چالوس

مرجع معرفی شهرستان توریستی چالوس

معرفی جاذبه های دیدنی تاریخی شهر های چالوس ، نوشهر ، کلاردشت ، کجور ، مرزن آباد ، نمک آبرود ، کلارآباد ، متل قو ، رامسر
مرجع معرفی شهرستان  توریستی چالوس

مرجع معرفی شهرستان توریستی چالوس

معرفی جاذبه های دیدنی تاریخی شهر های چالوس ، نوشهر ، کلاردشت ، کجور ، مرزن آباد ، نمک آبرود ، کلارآباد ، متل قو ، رامسر

دانلود آهنگ جدید معین به نام به یاد سوسن


ترانه و آهنگ : بابک رادمنش 

پیانو : عارف شکوری


دانلود آهنگ به یاد سوسن از معین با لینک مستقیم

کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

دانلود آهنگ جدید معین به نام به یاد سوسن

—————————————————————————-

Lyrics Be Yade Soosan Moein

متن آهنگ به یاد سوسن معین

——————————————–

یادت میاد یه روزی برات دوست دارم میخوندم
با شوق رویت تا سحر چشم انتظار میموندم
اما دیگه تموم شد عمرم به پات حروم شد
از من نصیحت بشنو ای دل
آروم بگیر توو سینه که زندگی همینه
روز از نو روزی از نو ای دل

♫♫♫♫
خسته شدم از بس که با غریبه ها دیدمت
در راه عشق و عاشقی چه بی وفا دیدمت
دلتنگیات برای من بود لطفت برای دیگرون
رنج و غمت توو سینه من خودت سرای دیگرون
اما دیگه تموم شد عمرم به پات حروم شد
از من نصیحت بشنو ای دل
آروم بگیر توو سینه که زندگی همینه
روز از نو روزی از نو ای دل
اما دیگه تموم شد عمرم به پات حروم شد
از من نصیحت بشنو ای دل
آروم بگیر توو سینه که زندگی همینه
روز از نو روزی از نو ای دل

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد