مرجع معرفی شهرستان  توریستی چالوس

مرجع معرفی شهرستان توریستی چالوس

معرفی جاذبه های دیدنی تاریخی شهر های چالوس ، نوشهر ، کلاردشت ، کجور ، مرزن آباد ، نمک آبرود ، کلارآباد ، متل قو ، رامسر
مرجع معرفی شهرستان  توریستی چالوس

مرجع معرفی شهرستان توریستی چالوس

معرفی جاذبه های دیدنی تاریخی شهر های چالوس ، نوشهر ، کلاردشت ، کجور ، مرزن آباد ، نمک آبرود ، کلارآباد ، متل قو ، رامسر

آهنگ محلی هاکیجا شه مار بوو تسه عروسی نهیر

دانلود آهنگ ابی عالی "هاکیجا شه مار بوو تسه عروسی نهیر"

دانلود آهنگ‌ مازندرانی" هاکیجا" بهمراه  متن ترانه

ابی عالی 

تنظیم کننده : پوریا گلردی

دانلود آهنگ ابی عالی هاکیجا شه مار بوو تسه عروسی نهیره

متن آهنگ هاکیجا ابی عالی

هاکیجا تی ماره بو تیسه عروسی

نَئیره صبر هاکِنه بِل من بیام

ها کیجا شه ماره بو اَماره

بازی نَئیره صبر هاکِنه بِل من بیام

ها کیجا شی ماره بو اَنی

قیافه نَئیره صبر هاکِنه بِل من بیام

|──── ♩♬♭♪ ────|

ها کیجا شی ماره بو طلا

نشونه‌نَئیره صبر هاکِنه بِل من بیام

ها کیجا شی ماره بو اَنی میسه

پیغوم نَده صبر هاکِنه بِل من بیام

شی بِرار بو میسه خط و نشون نده

صبر هاکِنه بِل من بیام

ها‌کیجا خِنه هَنیش هیچکس حرف

گوش نکن صبر هاکِنه بِل من بیام

اِسا خواستگار بیه مِره فراموش

نکنی صبر هاکِنه بِل من بیام

|──── ♩♬♭♪ ────

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد