مرجع معرفی شهرستان  توریستی چالوس

مرجع معرفی شهرستان توریستی چالوس

معرفی جاذبه های دیدنی تاریخی شهر های چالوس ، نوشهر ، کلاردشت ، کجور ، مرزن آباد ، نمک آبرود ، کلارآباد ، متل قو ، رامسر
مرجع معرفی شهرستان  توریستی چالوس

مرجع معرفی شهرستان توریستی چالوس

معرفی جاذبه های دیدنی تاریخی شهر های چالوس ، نوشهر ، کلاردشت ، کجور ، مرزن آباد ، نمک آبرود ، کلارآباد ، متل قو ، رامسر

طراحی رایگان لوگو برای خود


طراحی یک لوگو برای سایت های تازه تاسیس می تواند هزینه سنگینی را در بر داشته باشد، معمولا طراحی یک لوگو بین 500 هزارتومان – 5 میلیون تومان هزینه دارد (این قیمت به فاکتورهای زیادی وابسته است، طراحان لوگو با کیفیت کاری و قیمت های متفاوتی فعالیت می کنند)، خب این هزینه می تواند در ابتدای راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی مشکل ساز باشد، مخصوصا اگر بخواهید کسب و کارتان را با جیب خالی! راه اندازی کنید.


برخی از مدیران سایت ها دست به کار می شوند و خودشان یک لوگو طراحی می کنند، که البته باید به یاد داشته باشید که طراحی لوگوی یک سایت جزئی بسیار مهم است و یکی از مهمترین بخش های هویت بصری کسب و کارتان است، بنابراین ازتون خواهش می کنم سعی نکنید اولین لوگویی که طراحی می کنید، لوگوی کسب و کار اینترنتی تان باشد.


خب با این مقدمه ای که گفتیم، حالا ما نه پول داریم که به یک طراح حرفه ای گرافیک بدهیم تا کار طراحی لوگوی ما را انجام دهد، نه بلد هستیم که چگونه خودمان لوگو طراحی کنیم، به نظر شما باید در این صورت چه کار کنیم؟ خب در این حالت باید دست به دامان سایت های طراحی لوگو رایگان آن هم به صورت آنلاین شوید.

در اادامه 15 تا از بهترین سایت های طراحی لوگو رایگان را به شما همراهان خوب معرفی می کنیم که البته در برخی از این سایت ها می توانید لوگوی خودتان را به صورت کاملا رایگان طراحی کنید، اما برای دانلود آن باید مقداری هزینه بپردازید، همچنین در برخی از این سایت ها هم می توانید طرح نهایی را به سادگی و کاملا رایگان دانلود کنید، توجه کنید که این سایت ها بدون هیچ ترتیب خاصی معرفی شده اند.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد