مرجع معرفی شهرستان  توریستی چالوس

مرجع معرفی شهرستان توریستی چالوس

معرفی جاذبه های دیدنی تاریخی شهر های چالوس ، نوشهر ، کلاردشت ، کجور ، مرزن آباد ، نمک آبرود ، کلارآباد ، متل قو ، رامسر
مرجع معرفی شهرستان  توریستی چالوس

مرجع معرفی شهرستان توریستی چالوس

معرفی جاذبه های دیدنی تاریخی شهر های چالوس ، نوشهر ، کلاردشت ، کجور ، مرزن آباد ، نمک آبرود ، کلارآباد ، متل قو ، رامسر

خانه را با سلیقه خود بسازید


با سلیقه شما می سازیم

اگر در فکر خرید ویلا یا آپارتمان در شمال هستید، می توانید به جای خرید از بساز و بفروش ها، به سلیقه خودتان و قیمت کمتر، ویلای مورد علاقه خود را با کمک ما بسازید.

خدمات ما


  •  طراحی و نظارت و اجرا :

  • گروه مهندسی فرآیند سازه با بهره گیری از توان بالای هنری، علمی و فنی تیم طراحی مهندسی خود و آشنایی به روش های معماری سنتی و مدرن ایران و جهان، توانسته خدمات متنوع و کارآمد در پروژه های تجاری، فرهنگی، مسکونی، اداری و صنعتی شامل موارد زیر ارائه دهد.

    • طراحی و‌محاسبات و اجرای کلیه پروژه های ساختمانی اعم از ویلایی، آپارتمانی ،مسکونی،تجاری ،اداری و صنعتی ،بازسازی و نوسازی ساختمان های قدیمی،مقاومت سازی ساختمان های فرسوده ،طراحی و اجرای انواع معابر شهری اعم از پیاده راه و سواره رو ،طراحی و اجرای مبلمان شهری،طراحی و اجرای محوطه سازی مدرن و...
    • ● طراحی، محاسبات و اجرای سردخانه ،تصفیه خانه ،سیلو ،استخر ،جکوزی، سیستم های فاضلاب صنعتی و خانگی و اگوی شهری طراحی و اجرای انواع سیستم های سرمایشی و گرمایشی، انواع  عایقکاری حرارتی، برودتی وصوتی و نیز تعمیر و نگهداری آن.
    • ● طراحی و اجرای انواع آبنما،حوضچه ،گلخانه صنعتی و خانگی،محوطه سازی ،بام سبز ،هوشمندسازی ساختمان،دوربین های امنیتی و نیز تعمیر و نگهداری آن.


  • ■ مدیریت پیمان  مدیریت ساخت :

  • مهندسی ارزش در روند اجرایی هر پروژه از اهداف مدیریت کارآمد در جهت کاهش هزینه ها و اجرای بهینه فعالیت های اجرایی است.تولید با کیفیت، مستلزم تعیین تعاریف شفاف و روشن از اهداف، برنامه ریزی و تدوین دستورالعمل های مشخص برای هر بخش از کار و هر مرحله از فرآیندها، داشتن سیستم اندازه گیری و پیشرفت  اجرای کار، مستند سازی پروژه و ثبت وقایع کلیدی و زمان وقوع هر فعالیت در جهات بهبود روند اجرایی باشد.

  • کنترل عملکرد، قلب مهندسی ارزش است و تحلیل عملکرد ، بهبود استفاده از منابع، تجهیزا ت و ترکیب مناسب آن، هزینه مناسب و تحویل به موقع را به دنبال خواهد داشت.


  • ■ مشاوره و تامین مصالح و تجهیزات :

  • با توجه به رقابتی شدن بیش‌ از پیش بازار ساخت و ساز، پروژه‌ها ناگزیر به کاهش هزینه‌های تولید خودشان هستند تا بتوانند املاک خودشان را با سود مناسب و قیمت رقابتی در بازار ارائه دهند. بدیهی است برای حفظ حاشیه سود مناسب ایجاد سیستم‌هایی که قیمت تمام‌شده تولید ساختمان را کاهش دهد اولین هدف کارفرمایان امروز است.

    مکان‌یابی درست، برنامه‌ریزی در کاهش هزینه‌های اجرایی، حرکت به سمت ساخت‌وساز بهینه و صنعتی، تزریق مالی مناسب منطبق بر برنامه‌ریزی و مواردی از این دست همگی به کاهش هزینه‌های ساخت کمک می‌کند. اما تمرکز بر درون ساختمان تمام مشکلات را حل نخواهد کرد. تعامل با تأمین‌کنندگان، خرید با قیمت مناسب و با شرایط خوب و در نهایت مدیریت و کاهش هزینه‌های تامین و خرید کالا و خدمات به‌ میزان بسیار زیادی در کاهش قیمت تمام‌شده و ایجاد حاشیه سود مناسب اثرگذار است.

  • ■  مهندسی فروش :
  •  بیش از20 سال است که در کنار فعالان صنعت ساختمان و سرمایه‌گذاران بخش ساخت‌وساز کشور به ارائه روش‌های مفید و کاربردی برای موفقیت در سیاست‌گذاری، طراحی و اجرای برنامه‌های بازاریابی مشغولیم. ما به شما کمک می‌کنیم تا با شناخت درست از وضعیت بازار، رفتار خرید مشتری و شناخت نیازهای آنها و همچنین اطلاع دقیق و واقعی از انواع رقیبانتان بتوانید موفقیت‌های بزرگی را به‌دست آورید.
  • ما به توانمندی‌های متعددی در حوزه بازاریابی مجهز هستیم. گروه فرآیند سازه  با توجه به اهمیت برنامه‌های بازاریابی به‌خصوص در بازار رقابتی امروز، به صورت تخصصی در دو بخش سرمایه گذاری و ساخت راه‌کارهای مناسبی را به شما ارائه می‌دهد.


  • ■  زمینه های همکاری با شما

    1. اخذ جواز ساخت
    2. اخذ پروانه ساخت 
    3. اخذ سند ملک 
    4. پیمانکاری و ساخت ویلا
    5. ساخت آپارتمان
    6. طراحی نقشه
    7. نظارت ساختمان
    8. اجرای ساختمان
    9. اجرای ویلا
    10. خرید و فروش ملک 


         راه های ارتباط با ما :  

  • 09116339537

    09123793185

  • بهترین راهکار برای رسیدن به خانه دلخواه شما و همچنین پیشگیری از ضرر اقتصادی  مضاعف در حین ساخت، مشاوره با متخصصین دارای صلاحیت می باشد.

  •  با سپردن کار به گروه مهندسی فرآیند سازه ، آینده ساختمان خود را بیمه کنید .

  •  ما تنها شرکتی هستیم که پس از ساخت، برای حفظ سرمایه گذاری مشتریان ، کلیه خدمات مراقبتی و نگهداری ساختمان را به مدت 10سال گارانتی نموده و ساکنین ساختمان از سرویس دهی رایگان خدمات فنی تکنسین های ما بهرمند خواهد شد .

  • ( اعم از تعویض لوازم و تجهیزات بهداشتی ،روشنایی ،سیستم تاسیسات حرارتی و برودتی و تهویه مطبوع ،تعویض قطعات حساس مصرفی ،نگهداری موتورخانه ،پکیج ،استخر ،چکوزی ،سونا خشک و تر ،عیب یابی و تعویض احتمالی قطعات مصرفی و حساس ،دوربین های مدار بسته ،تجهبزات الکترونیکی ،رفع ایرادات سیستم هوشمند ساختمان،رسیدگی و مراقبت از محوطه سبز ،بام سبز چمن، باغچه،گلخانه، آبنما و... )

  • مراقبت و نگهداری از ساختمان مهم ترین عامل نگرانی مالکان و نیز از حساس ترین مقوله های فنی ساختمان بوده که نیازمند تجربه و تخصص لازم می باشد که نمی توان به این امر بی اعتنا بود چرا که هزینه های مراقبت و نگهداری پس از ساخت را چندین برابر خواهد نمود و....



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد