مرجع معرفی شهرستان  توریستی چالوس

مرجع معرفی شهرستان توریستی چالوس

معرفی جاذبه های دیدنی تاریخی شهر های چالوس ، نوشهر ، کلاردشت ، کجور ، مرزن آباد ، نمک آبرود ، کلارآباد ، متل قو ، رامسر
مرجع معرفی شهرستان  توریستی چالوس

مرجع معرفی شهرستان توریستی چالوس

معرفی جاذبه های دیدنی تاریخی شهر های چالوس ، نوشهر ، کلاردشت ، کجور ، مرزن آباد ، نمک آبرود ، کلارآباد ، متل قو ، رامسر

ساخت ویلا رویایی شما



خانه رویایی شما را با دانش کادر متخصصین و خلاقیت تیم طراحان معمار ما با هر آنچه که دلخواه شماست بروی نقشه و 3dmax پیاده سازی نموده و پس از تایید شما با مرغوب ترین متریال با دستان هنرمند و باتجربه استادکاران حرفه ایی و انواع ماشین آلات مجهز و مدرن در سریعترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت  مطابق با آئین نامه های نظام مهندسی و مسکن و شهرسازی کشور خواهیم ساخت.

09116339537 - 09123793185 

ضمنا پس از اتمام ساختمان و تحویل کلید به شما، ساختمان مذکور از طرف شرکت به مدت 5سال مشمول گارانتی خدمات خواهد بود و همچنین کلیه خدمات فنی مورد نیاز مکانیکال و الکتریکال به مدت 18 ماه رایگان ارائه می گردد .


مراحل ساخت ویلا در :

 

1. نقشه برداری و تهیه پلان ویلا: 

کارفرما پس از خرید زمین هنگامی که بخواهد اقدام به ساخت ویلا در کند، آن را به مهندسین عمران و معماری می سپارد. این مهندسین ابتدا یک برداشت از زمین خواهند کرد و سپس طرح پیشنهادی خود را با توجه به نظر کارفرما ارائه خواهند داد. پس از تائید توسط کارفرما، به مراحل اجرایی ساختمان ویلا می رسیم.

 

2. تخریب و پی کنی: 

مرحله تخریب و پی کنی اول گام اجرایی در جهت ساخت ویلا می باشد که در این جهت، یک لودر جهت گودبرداری و برداشت خاک به میزان تعیین شده توسط مهندس عمران، انجام خواهد شد.

 

3. قالب بندی پی ویلا: 

قالب بندی ساختمان با استفاده از بلوک های مرغوب می بایست انجام پذیرد تا پی ویلای شما از ابتدا با کیفیت ساخته شود.

 

4. اجرای فنداسیون ساختمان:

آلماتوربند و یا همان اسکلت کار با توجه به نقشه محاسباتی، فرایند اسکلت کاری ساختمان را انجام می دهد.

برای مثال: عرض پی ویلا 1 متر و ارتفاع 70 سانتیمتر که با توجه به عرض طبقات ساختمان محاسبه و اجرا می گردد.

 

5. اجرای اسکلت و ستون ها و سقف های ویلا: 

در این مرحله با نظارت مهندس عمران، اسکلت کار اجرا خواهد کرد و اسکلت های کار شده در مرحله قبلی را بتن ریزی خواهند کرد.

 

6. دیوارچینی ویلا و سفت کاری ساختمان: 

در این مرحله بنا و کارگران بین اسکلت و ستون ها ویلا را با آجر و بلوک تکمیل می کنند که به آن سفت کاری می گویند. در مرحله سفت کاری ویلا ، فرایند دیوارچینی و تقسیم بندی قسمت های داخلی ویلا که شامل پذیرایی، اتاق خواب، سروی و حمام ، آشپزخانه و غیره را از هم جدا می کنند.

 

7. سربندی ساختمان ویلا: 

طبق پلانی که مهندس ناظر تهیه کرده است، فرایند سربندی ویلا توسط جوشکار اجرا خواهد شد که با توجه به سلیقه کارفرما و نیز شرایط آب و هوایی منطقه، سقف پیشنهادی می تواند دارای شکستگی های زیاد، شیب تند و مدل های متفاوت دیگر باشد.

 

8. تاسیسات ویلا : 

تا به اینجای کار، فرم ها، چهارچوب ها، پنجره ها تعمیرات سیاه دیوار و سقف ها انجام شده است و حال نوبت به یکی از مهمترین بخش های ساخت ویلا، یعنی تاسیسات می رسد.

طبق نقشه مهندس برق، می بایست برقکار عملیات برق کشی را انجام دهد و لوله کش آب نیز می بایست عملیات لوله کشی آب سرد و گرد و لوله کشی شوفاژ را در کل ویلا، سرویس، حمام و آشپزخانه انجام دهد.
همانطور که ذکر شد، تاسیسات ویلا یکی از مهم ترین بخش های آن است که باید مورد توجه زیادی برای کار پیمانکاری ساخت ویلا در قرار گیرد تا بعداً دچار مشکل نشوید.
در ساختمان های جدید مکان هایی جهت عبور لوله های برق، آب و گاز تهیه می شود که به آنها رایزر می گویند، این مکان ها بعدا قابلیت توسعه پذیری دارند و در صورتی که بعد از ساخت ویلا به هر دلیلی نیاز به کابل کشی، لوله کشی و … داشتید، این مکان تا حد زیادی از کابل کشی و لوله کشی روکار که به شدت باعث زشتی ساختمان می شود، جلوگیری خواهد کرد.

 

9. عایق کاری ویلا در شمال: 

شما قصد ساخت یک ویلا در شمال، یعنی منطقه ای با رطوبت بالا را دارید. پس به این نکته توجه زیادی نیز نمائید.

حتماً در برخی از خانه ها مشاهده کردید که دیوار پست حمام و یا سرویس و یا سقف زیر این دو قسمت دارای رطوبت ناشی از نفوذ آب می باشد. برای جلوگیری از این حالت بایستی عایق کار شما، فردی بسیار دقیق باشد که ایزوگام را با دقت بالا اجرا نماید.

 

10. نصب کاشی (کاشی کاری ویلا):

در این مرحله می توان دیوار های آشپزخانه، حمام و سرویس را کاشی کاری نمود که بعد از آن نوبت به سقف آنها می رسد که با توجه به سلیقه کارفرما می توان از متریال هایی همچون کاشی، سقف کاذب، پرسیانا، چوب روس، لمبه و… انجام داد.

 

11. سفیدکاری دیوار های ویلا:

 حال نوبت به سفیدکاری دیوار ها می رسد که عمدتاً به دو روش گچکاری دیوار و سیمان سفید کار قابل انجام است.

معمولاً در شمال به دلیل بارش باران زیاد و نیز رطوبت بالا، استفاده از گچ در دیوار ها پیشنهاد نمی شود و بهتر است بنا با استفاده از سیمان سفید و پودر سنگ دیوار ها را سفید کند. البته زیبایی گچ در دیوار بسیار بیشتر از سیمان است که اگر از بنای حرفه ایی استفاده نمائید و پس از آن یک نقاش ماهر دیوار را سنباده کار و سپس نقاشی نماید، دارای دیواری به زیبایی گچ و با دوام بسیار بالای سیمان خواهید شد.

 

12. کف سازی ویلا: 

از متریال های مختلفی همچون سنگ، سرامیک، لمینت و یا پارکت می توان در کف سازی ویلا استفاده نمود.

هرکدام از این متریال ها دارای ویژگی هایی می باشند که می بایست پیمانکار در هنگام اجرا به کارفرما توضیح دهد تا بهترین انتخاب با توجه به نیاز و سلیقه ی کارفرما انجام پذیرد.

 

13. نصبی جات: 

حال پس از کف سازی، نوبت به نصب لوازم از قبیل، کلید و پریز، لوستر و چراغ ها؛ شیرآلات، توالت فرنگی، روشویی، کابینت آشپزخانه، کمد دیواری، شوفاژ، نصب درب و پنجره ها، اجرای پله داخلی و بیرونی ساختمان می باشد.

 

14. نقاشی ویلا: 

نقاشی داخل و بیرون ساختمان ویلا، بسته به سلیقه کارفرما و نیز راهنمایی نقاش می تواند از طیف وسیعی از رنگ ها و نیز نوع آنها برخوردار باشد. همچنین نقاش با هنر و علم خود می تواند برای قسمت های مختلف ویلا رنگ ها را طراحی نماید.

 این توضیحات تنها گوشه ای از فرایند پیمانکاری ساخت ساختمان ویلا بود که شما عزیزان می توانید جهت مشاوره های بیشتر و دقیق تر با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید:


09116339537

09123793185

نظرات 1 + ارسال نظر
بهبود 2 بهمن 1399 ساعت 08:48 http://subliminal.blogsky.com/

موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد